fredag 16 december 2022

November månadskit


 Hej! 

Idag tänkte jag visa hur fint novemberkittet var som Gunilla skickade ut. 

Denna gång var priserna en hemlig julöverraskning och det ska bli spännande att se vad Gunilla har plockat ihop! 

Det kom som vanligt in väldigt mycket fina alster och det är så kul att se hur olika det blir trots att alla har exakt likadana kitt. Man blir jätteinspirerad av alla fina alster och får många nya tips och idéer. 


Till detta kitt fick man med fina snöstjärnedies från by Lene, En fin embossingfolder tre mönsterpapper som var julinspirerat, en ring för att göra en drömfångare eller en mobil och material till ett shakercard. 

Visst är det ett kanonkitt? 

Hur jag inspirerades av detta kitt får ni se en annan dag, tyvärr var jag sjuk under denna tävlingsperiod så jag får pyssla ihop mitt nu när det blir lite lugnare och när allt julstök är över ;) 

Men dessa månadskit är verkligen värda sitt pris och vinsterna är ju som ni sett tidigare även de fina och mycket användbara! Ibland kan man ha tur och vinna en pysselbiljett till träffen. Man vet aldrig vad Gunilla hittar på för kul vinster!

Tack för denna gång och vill ni vara med på månadskitten, gå med i Ludvikapysslet cyberpysslet och anmäl er! 

Kram

Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...