lördag 22 april 2023

CAS och fåglar med bling

Hej hallå! 

Nu är våren här på riktigt! Med våren kommer fåglarna och idag tänkte jag visa ett CAS kort och ett vanligt kort. 

Jag börjar med CAS kortet, meningen med CAS är att det ska vara mycket tom yta, lite dekorationer och enkelt. På mitt CAS har jag använt twisted citron distressink från Tim Holtz. Lite bling bling och de söta fåglarna från Nellies Choice. Det är både stämplar och dies och är lätta att använda. Inte att förglömma den snorkiga texten från AALL AND CREATE.

På mitt andra kort använde jag fåglarna igen men gjorde bakgrunden själv med stämpeln med blommor och blad också den från Nellies Choice. Se länk längre ner!

Här använde jag ett grönt cardstock i bakgrunden och texten är ifrån Tim Holtz. 

Naturligtvis är fåglarna färglagda med mina Spectrum noir triblend Brush pennor och nu ska jag även prova de med hård spets! 

Visst blev korten fina, enkla men söta och glöm inte bling bling, det är mycket underskattat men gör så mycket på alstren man gör. Mer bling bling till folket :D

Allt jag använt kommer från Helihak: 

Spectrum noir pennor

Stämplar och dies Nellies Choice

Bling bling

Ord och fraser

Hoppas ni fått inspiration denna vackra vårdag! 

Hoppas vi ses på liven imorgon då ska jag visa fina erbjudanden :) 

Ha en underbar lördag!

Kram 

Maria 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...