söndag 13 oktober 2024

Augusti cyberpysselatc & alster

 Hej hörrni! 

I augusti var temat på atc utmaningen  "fashion och parfym". :)


Augusti atc kit 

Kitet innehöll: 

2 vita cardstock

3 olika mönsterpapper i svart/vitt & brunt

Ett holografiskt papper

Holografiska paljetter i påse

Stämpelset med 2 parfymer och en väska

Ett papper med olika svarta och röda texter


Temat var som sagt fashion, här skulle man använda sig av kitet och bryta av med något färgglatt på varje kort. Antingen färga in eller använda någon dekoration med färg. 


Så här blev mina 3 atckort. Jag skar ut strips ut det holografiska pappret och satte på min bas. Jag valde bland dem svarta texterna och limmade fast på mina kort. Jag färglade stämpel motiven i olika färger. 

Visst är det roligt att använda sig av holografiskt material, det blir så läckert på ett enkelt sätt?! 

Här kan du hitta min video på min youtubekanal där jag visar kitet och när jag gör mina atc kort: Lite fashion atc kort


Vad fina atc kort ni alla gjort denna gång, här kommer några utvalda från gruppen. Ha en fortsatt fin söndag! 


Lena Pettersson 



Susanne Nordgren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...