fredag 21 oktober 2022

Grattis i bubblor

 Hej hallå! 

Nu är jag tillbaka igen, denna gång tänkte jag visa er ett kort jag gjort med en av Dutch Doobadoo stenciler, med moln. 

Det blir ett fint kort av denna stencil! Jag använde ett vitt cardstock som grund. 


Till detta kort använde jag även en die från Design 5 med bubblor, detta är en ny dies som Gunilla fått in och visst är den snygg??

Den passar ju till allt möjligt roligt! Jag stansade ut den i vitt cardstock som jag sedan färglade med mina Spectrum noir triblend Brush pennor, för att få lite lyster valde jag att använda Stickles från Ranger som heter crystal. 

Jag stansade även ut grattis en die från gummiapan och la Stickles på för att få lite bling på det. Så nöjd! 

Mönsterpappret är ifrån Reprint de har så mycket fina papper som man kan göra mycket fin med.  

Gunilla har fortfarande bra pris på pennorna, de finns i webshoppen :D 

Med lite lim och lite pill fick jag i ordning kortet och detta är resultatet:








Vad har jag använt från butiken Helihak:

Vitt cardstock

Papper i blått från Reprint

Design 5 die D5D006 bubblor

Pennor Spectrum noir tri-blend 

Stickles crystal

Grattisdie från Gummiapan

Stencil från Dutch Doobadoo Cloud A4


Jag hoppas att jag kunnat inspirera er med detta inlägg! 

Glöm inte liven imorgon Kl 18.30 i Ludvikapysslet-cyberpysslet. 

Hoppas ni får en mysig helg! 

Kramar

Maria 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...