lördag 24 december 2022

GOD JUL

 Hej där ute i juletider! 

Ville bara kika in och önska er en riktigt god jul! 

hoppas ni äter gott, myser och bara njuter av varandras sällskap, eller är du kanske på jobbet? då hoppas jag att du har det riktigt mysigt där också! 

Idag lämnade jag över ett julkort som blev populärt av mottagaren, jag använde mig utav Stamperias papper classic christmas och även cut-outs därifrån! 

Och som en liten tutch la jag på snö ifrån snöpennan som kommer ifrån Nellie snellen som Helihak har i butiken just nu! 



Hoppas ni går en riktigt fin fortsatt jul, vem vet vad som kan dyka upp i morgon!
Allt gott önskar jag er! / DT Melinda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...