måndag 12 december 2022

Godis i bloggen!

 Hej hallå! 

Nu är jag tillbaka igen, denna gång med ett litet julklappstips! 

Som ni vet är det svårt att ge någon som har allt en julklapp, present eller bara en gåva. Men en chokladask går ju alltid hem.

Därför brukar jag klä in mina chokladaskar för att göra dem mer personliga och i liven igår visade jag hur jag brukar göra, utöver denna chokladask kan man även bakom fotona sätta ett presentkort, trisslotter eller något annat kul man vill ge. 







Måtten som jag jobbat efter på dessa askar:

Detta är den röda jag visade i liven i söndags kväll!

Färdiga resultatet:

Lista vad jag använt från butiken: 

De svartvita fotona 4 st 5pack för 60 kr
Maja designs julpapper tre olika
Vit cardstock
Snöflingor från NHH
Stjärnor från design 5 
Tim Holtz distress ink
Tacky glue lim
Dubbelhäftande tejp


Hoppas jag kunnat inspirera er både på liven och här i bloggen och att ni nu fått ett litet tips till en julklapp eller en gåbortpresent! 

Ha en fin dag! 
Kramar Maria










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...