fredag 20 januari 2023

Ett enkelt tack…

 Hej hallå! 

Hoppas att ni har det bra så här på lördagsmorgonen. 

Vädret denna dag är slask, slask och åter slask, vilket gör att jag kan med mycket gott samvete pyssla hela dagen ;) 

Denna gång ska jag visa två enkla tags där jag använt det nya pappret Gunilla fått in i butiken, jag kommer visa från 6”X6” blocket men hon har även fått in samma i 12”X12”.

Jag ville göra tags denna gång och valde därför att använda de färdiga tags som Gunilla säljer i affären, så smidigt!

De nya insekterna är ju bara så söta!

Tack dies från Marianne design är i perfekt storlek för tags. 
Insekterna är så roliga att använda då det även var dies med till stämplarna för samma pris! 99 kr är ett fynd för dessa användbara stämplar! 
Jag färglade den med Nuvos färgpennor. Så roliga pennor som man dessutom kan använda Vattenpensel på. 

För att få pappret att passa klippte jag ut pappret efter tagen, sedan tog jag en sax eller om man har en edgescraper och skrapade kanten på pappret. 
Jag använde en hålstans till att få fram hålet så jag senare kan sätta ett band.
Jag använde Studio lights 3D blommor och diesade ut och målade med Nuvos pennor. 
På ena tagsen använde jag blommor och fjäril, på den andra trollsländan, tordyveln (tror den heter det) och bara bladen. Runt kanten använde jag Stickles. 
Se hur snygga blev de inte?!


Vad har jag använt från butiken:

De nya 6”X6” pappren
Tackdien från Marianne design
Stickles 
Insekterna

Skriv gärna till Gunilla om de saker som inte finns i webshopen än, hon håller på för fullt och uppdaterar den med alla nyheter! 

Hoppas jag kunnat inspirera er lite! 
Hoppas vi ses på liven imorgon :)

Kram 
Maria 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...