fredag 13 januari 2023

Maskerad eller Retro??!!

 Hej hallå! 

Igår var det fredag den 13:e, hoppas ni hade en bra dag trots det :) 

Själv passade jag på att plocka och fixa inför liven på söndag. Jag har ju fått paket från chefen :D :D 

Vad det är i det får ni se en del av på söndag! 

Men nu till inläggets tänkta innehåll: maskerad eller retro? 


Dessa stämplar är så användbara inte bara till jul utan även till vanliga kort. 

Retro repeat och masqurade från Tim Holtz är så användbara dies. Man kan använda dem till så mycket! 

Till två av korten vars mått är 8” X 6” och stående, jag har använt Reprints papper och ljusgrön cardstock. Här har jag använt stämplarna från studio light och lite bling bling. 


Samma mått på de liggande korten som på de stående. Här har jag också använt retro repeat från Tim Holtz. Tacket är från gummiapan och utstansat i silverpappret från sizzix.
Jag har använt ljusgul cardstock som bas. 
Inbjudningskortet är gjort med Tim Holtz masqurade
Den stora är utdiesad i silverpapper från Sizzix. De små i vit cardstock som jag sedan färglade med mina Spectrum noirpennor. 


Visst är diesen otroligt snygga och användbara?! 

Vad har jag använt från butiken:
Tim Holtz masqurade
Tim Holtz retro repeat
Ljusgul cardstock
Ljusgrön cardstock 
Vit cardstock 
Reprint mönsterpapper 
Spectrum noir triblend Brush 
Tack die från gummiapan
Studio light essential stämplar

Hoppas jag kunnat inspirera er även denna gång! 
Webshopen finns om ni klickar på länken till höger i webshopen. Om ni kollar på er telefon, bläddra ner längst ner på startsida och tryck visa webversion så kommer länkarna fram :D 

Hoppas ni får en fin lördag! 

Glöm inte våra lives på söndagarna i LudvikaPysslets Cyberpysslet! 

Många kramar 
Maria 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...