torsdag 5 januari 2023

Månadskit December, ett spännande julkit

Hej hallå i snöovädret!
Hoppas allt är bra med er alla så här i storhelgernas sista dagar. 
Idag tänkte jag visa 2022 års sista månadskit, som ni ser på bilden var det ett roligt och utmanande kit! 
Gunilla har som vanligt gjort fina priser till ettan, tvåan, trean och fyran. 

Förutom att visa kittet tänkte jag även visa ett urval av alla de fina bidrag som kommit in sedan starten! Vill ni se alla fina bidrag kika in i gruppen ludvikapysslet cyberpysslet, länk finns till höger i denna blogg om man är inne på webbversionen. 
Det är så kul att se alla fina olika alster som är skapade med ett kitt som till alla ser exakt likadant ut! 
Titta här på vad en del av de som deltar har gjort för fina alster! Alla är superduktiga och jag får massor med inspiration och idéer när jag ser vilka fina saker alla deltagare gör. Egentligen skulle jag visa alla men de får inte plats i detta inlägg så ni får nöja er med ett urval från varje månadskit, det var inte lätt att välja så jag blundade och sparade :D











































Hoppas att ni precis som jag blir inspirerade! 
Förstår att Gunilla har svårt att välja vinnare varje månad, egentligen borde alla vinna men det går ju inte :) 

Hoppas ni får en fortsatt underbar dag! 
Nu vankas det DT träff i Ludvika och planer för året ska smidas! Visst är det spännande??!!
Följ gärna bloggen så ni inte missar våra uppdateringar, kommentera gärna! 

Kramar 
Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...