onsdag 25 januari 2023

Rostfritt?

 Hej där ute i kylan! 

Visst är det kul att vi har fått en till härlig tjej i DT gänget!

Så spännande att se vad hon hittar på till i morgon. 

Men vet ni vad! Jag har gjort ännu en tavla!! Ovanligt va?

Jag blev super sugen på att testa lite av mina moulds ifrån stamperia! Vilket är det mina inlägg kommer att handla om. 

Jag kommer att i fortsättningen fokusera på Mixed media på onsdagar! Så håll koll!😁


Jag tänkte att fokuset på denna tavla handlat om bilar, rost och lite smutsigt.



Alla produkter jag har använt mig utav hittar ni på Helihaks webbshop!  

Ställ gärna frågor om ni undrar något!


Allt gott 

DT Melinda


1 kommentar:

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...