måndag 8 maj 2023

Kurs med Kurt?


 Hej hallå! 

Nej här är det då ingen kurs med Kurt utan det har varit kurs med mig ;) 

Vi hade en onlinekurs med att göra ett album, man kunde antingen köpa ett kit så fick man det man behövde till kursen, eller så köpte man bara deltagaravgiften. 

Det var jättekul att så många ville vara med och delta, de album som jag sett bli klara är så fina! 


Vi byggde albumet från grunden, och här ser ni båda mina album, det till höger gjorde jag som visningsexemplar och det till vänster gjorde jag i onlinekursen. 

Försökt mig på att göra en film, men blogger vill inte ta emot den. Så får fortsätta klura på hur jag ska göra på bästa sätt. Här är framsidan av albumet som jag gjorde i liven :) 


Här kommer lite bilder på insidan:





Lite olika med extra sidor, fack och bara enkla sidor, när jag ska använda detta sedan kommer det kanske bli nån liten ändring här eller där. Men det är så kul att göra album, älskar att sitta och klura fram nya sidor, nya storlekar. Ja fantasin är det som sätter gränser även denna gång. 

Här kommer några av deltagarnas fina album, så kul att se resultaten:






Visst är de fina?? Alla deltagare har inte delat sina album, så det finns fler fina album men inte på bild. 

Superkul att hålla denna kurs, hoppas att jag kunnat lockat er och inspirerat er till att både skapa album och vilja vara med på kurs med oss! 

Ha en fortsatt fin tisdag! 

Kram 
Maria 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...