onsdag 28 juni 2023

Grattis kort

Hej mina scrapvänner, så härligt väder vi har de o så får de bli ett härligt sommar grattis kort denna gången. 
Jag använder mig av min stora stämpelkloss o den härliga stämpel från Helihaks webbshop. 
Blir så himla fint blommönster och så färglägger jag sedan med de senaste pennorna även dessa finns i shoppen, förstår inte hur man kan klara sig utan dessa är ju bara fantastiska pennor och färglägga med. 
Hade dessa färger till blommorna. Hade ytterligare en till som jag använde. En brunare nyans. 

Älskade denna gröna färgen till blom bladen. 
Sen tog jag min Tim Holtz sax o klippte runt för att få ut bilden. 
Då blir den så här fin och kan klistra fast den på en kortbas. 

Finns så många fina stämplar den här grattisstämpel fick öven pryda på kortet med hjälp av en utstansad vimpel. 

Klistrade även på denna på kortet
Satte även på lite egna prickar så fick lite liv i kortet. 
Till sist tog jag en akryl färg o skvätte så de blev lite prickar på kortet, så vips så blev de ett härligt sommar kort. 

 Ha en fortsatt trevlig sommar, kram Beatrice 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...