torsdag 29 juni 2023

ATC-torsdag gör comeback!

Mycket i livet händer och det är nu man upptäcker hur stor betydelse pysslandet betyder för mig. Ikväll började klappa på mina papper ☺️ och lite trevande kom en liten ide.
Bokstavsstämplarna fick vi som köpte LudvikaPysslets CyberATC-kit (maj till augusti). Supersnygga och kommer att användas mycket framöver.
Syns kanske inte jättetydligt men har använt mig av lite oxider för att "smocha" lite över motivpappret och även lite på kanterna 💖

Kom ihåg att skapa för att du tycker det är kul 💖

Bokstavsstämplar    (Design5)
Dies (Marianne design)
Bakgrundspapper med rosor (Reprint)
Distress oxide kitsch flamingo, spun sugar & wilted violet
Band och andra dekorationer har jag tagit från mina gömmor 🤭😁

//Atc-Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...