lördag 8 juli 2023

Sommarutmaning!

 Hej hallå i solen! 

Idag är jag tillbaka igen, denna gång tänkte jag visa en tag jag gjort som inspiration till Sommarutmaningen som finns i Ludvikapysslet Cyberpysslet.

I denna utmaning ska man göra efter en bingobricka,
Jag valde rad två uppifrån och ner: 
Modelingpaste, die-Cuts, Tag och Text.


Jag började med att använda stencil nr 2 från Gummiapan, använde modelingpaste som finns i Helihaks webshop från CC hobby. Lät det torka och sedan sprayade jag med distress oxide i fyra färger, barn door, carved pumpkin, twisted citron och spiced marmelade. 

Letade fram die-cuts från Stamperia med Alice i underlandet valde ut de jag gillade till denna Tag och valde sedan en snorkig text från Allandcreate. 
Så här blev resultatet:


Har ni missat sommarutmaningen in i ludvikapysslet cyberpysslet och delta! 

Alla produkter jag använt kommer från Helihaks Webshop länk här: Helihak

Hoppas jag lyckats inspirera er denna gång! 
Ha en underbar lördag i solen! 

Kram 
Maria 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...