fredag 1 september 2023

Höstkort

Då närmar vi oss hösten och då vill jag ha höstens färger på ett kort, fick inspiration från internet, o ville leka med färgerna distress oxide. Använder mig av dessa 3 färger Rusty hinge,  spiced marmalade och  mustard seed.
En sån härlig folder i 3d från Helihaks webbshop. 

Började med att välja färgerna i ordning som jag ville ha dem i, sen så blendade jag ut färger så de kom omlott med varandra. 
Efteråt så la jag pappret i folder o körde den i maskinen. Blir så snyggt mönster. 
Detta är en snyggt o enkelt kort. 
Sedan la jag till ett färgglatt papper bakom mönsterkortet, o jag även inka in mönster pappret i mörkare färgen. 
Så klistrade jag i rätt rätt ordning ihop kortet. 
La till en härlig text remsa o så Visp så fick vi ett härligt höstkort. 

Vi hörs snart igen kram Beatrice 



 












1 kommentar:

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...