söndag 8 oktober 2023

Nötknäpparen

Hej hallå! 

Nu var det min tur att blogga igen. Denna gång tänkte jag visa ett julkort. 

I butiken finns det nu nya underbara juldies och nötknäpparen är en av dem. (Jag skulle vilja ha en så stor som de har i USA utanför dörren varje jul) Så idag tänkte jag visa ett kort och dekorera med nötknäpparen.


Jag vek ett cardstock med måtten 4” X 12” på mitten. 
Dekorerade med av de gröna mönsterpappren. Valde ett av de fina korten som finns i flerpack i butiken, håll utkik i köp och säljgruppen, de kommer nog ut där inom snar framtid :) 
Bakom kortet skar jag ut en mörkgrön cardstock och dekorerade med Stickles i mörkgrönt. 


Jag stansade ut nötknäpparen och färglade den med min Spectrum noir triblend Brush eftersom den blir embossad när man stansar ut den är den lätt att färglägga. 

Använde 3D kuddar till nötknäpparen och sedan använde jag godjul diesen som jag dekorerade med röd Stickles. 
Så här blev resultatet. 


Hoppas ni får en fortsatt fin söndag och att ni blivit inspirerade. 

Kram 
Maria 


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...