fredag 19 januari 2024

Presentation

 Hej hej! 


Det är så att jag har varit med i Ludvika cyberpyssel och cyberatc pyssel utmaningar under hela förra året och jag har gjort filmer till min youtubekanal där jag visat kiten, spånat vad jag ska göra till varje utmaning och visat alla steg för steg för varje utmaning. Man har skapat allt ifrån julkort till alla hjärtans dag kort, mixed media tavlor, askar och dekorationer. Det har varit så kul och jag älskar verkligen utmaningar! Och nu är det så att jag har blivit tillfrågad att komma med som gäst designer här på bloggen och fortsätta visa mina filmer på youtube men också dela dem här. Så det kändes väldigt roligt. :)

Jag kommer visa bild på kiten, skriva vilka utmaningarna är för den månaden och lägga in bilder på mina färdiga alster samt några utvalda från dem som är med i tävlingen varje månad så att vi kan inspirera varandra. Hoppas ni tycker det blir roligt. 

Det kommer nog ett och annat inlägg från mig utöver cyberpysslet där jag hoppas kunna inspirera och dela med mig av olika tekniker som jag själv tycker om. Lite mer info om mig: 

Jag heter Ida och bor i mitt röda hus med mina grabbar som är 2 hundar och 2 katter. Jag har pysslat sen jag kan komma ihåg. Älskade att göra LO:s och scrapbooking. Det var inte så vanligt med kort då men man hade sina scrapbooking böcker man bläddrade i och jag hade också en prenumeration på pyssel som hamnade i brevlådan varje månad där man fick allt ifrån små stämplar, stämpel dynor, papper och dekorationer. Och sen har bara intresset växt så nu har jag blivit en sådan där galen pysslare som har ett helt rum fullt med prylar. Så underbart! Ett av dem bästa rummen i mitt hus är mitt scraprum, där kan man gå runt och titta på alla saker och bli alldeles varm i hjärtat och fylla på energi de dagar man behöver eller gå in och skapa de dagar man känner sig kreativ. Jag älskar att organisera och skulle nog kalla mig själv #organiseringsnörd så det kanske kommer något organiserings tips framöver med från mig. Det jag gör mest är kort och mixed media. Men jag älskar också miniatyrbyggen och lera. 

Hoppas att ni vill kika in på länkarna jag delar här för att se filmerna. Jag kommer att dela filmerna här i början på varje månad - när cyberpysslet är avslutat men första riktiga inlägget från mig där visar jag December månads utmaningar. 





Ha det gott så länge så hörs vi! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...