måndag 25 mars 2024

Februari cyberatcpysselkit och alster

 Hej igen! 


Då är det dags att visa vad vi fick i månadens atc pyssel kit samt visa mina atc och er andras. 


Atc kitet 

Atc kitet innehöll denna gång: 

3 slimeline mönsterpapper från reprint i rosa och rött. Med champagneglas 🥂 och hjärtan 

Dies Marianne design blomma med blad 

Rött och vitt cardstock 

Vita bling pärlor 


Här skulle man göra 3 eller 6 atc kort med kärlekstema. Man fick lägga till eget papper för att stansa ut i men grunden skulle vara med pappret man fått samt dekorationerna i kitet. Man skulle stämpla eller stansa ut en fin text som hör ihop med kärlek. 


Så här blev mina. Jag valde att på 2 atc kort skära till så basen syntes på halva samt så gjorde jag 3 blommor i foamiran som jag färgade in rosa. Jag stämplade en text "love you" och "thank you". 





Här kan ni se min atc video: https://m.youtube.com/watch?v=tSz3Dhs6HwM&t=18s

(Jag råkar säga mars månad i videon men menar så klart februari) :)

Och här kommer era tolkningar på detta kärlekstema. Nu har jag precis fått hem nästa kit för mars månad som jag ska dyka ner i! Tills vi ses nästa gång! / Ida 




Petra Thulin 




Marianne Sundberg



Lena Pettersson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...