tisdag 18 juni 2024

Maj cyberpysselatckit och alster

 Hej! 

Hoppas ni har en fin Tisdag! Nu ska jag visa Maj månads atc kit och mina samt era atc kort! Denna gång var temat student. 


Maj atc kit med temat student 

Det vi fick i kitet: 

Gult och blått cardstock

En stencil från design 5

En swirl dies 

Ett blått satinband

Seed beads i mörkgul och ljusgul

Dekorationer studentmössor 


Här skulle vi skapa en serie med 4 kort och använda oss av kittet. Vi fick lägga till egna dekorationer med. 


Så här blev mina. Jag stansade ur min swirl ur ett mirror card som matchade med studentmössan bling längst fram. Gjorde små rosetter samt band som hänger ned. Satte dem små pärlorna längst ut på swirlen. Jag gjorde mönstret på mitt blåa cardstock med distress ink chipped Sapphire samt lite färgstänk.  

Och här får ni jättegärna klicka in er på min youtubekanal och se videon där jag visar kitet samt hur jag gjorde dessa: Maj cyberpysselatc


Och så avslutar vi självklart blogginlägget med inspiration från era fina atc kort! Ha en fortsatt fin vecka så ses vi snart igen. Om några dagar kan ni hålla utkik för då kommer ett inlägg om maskning samt så ska jag visa vad man kan göra med den söta diesen som ligger ute till bra pris på helihaks köp och sälj med glass och sol. Hoppas ni ser fram emot det! 


Annelie Kotarac

Petra Thulin

Lena Pettersson 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...