onsdag 8 mars 2023

Stämpeldemo på Laxå scrapträff

Vi var på träff i Laxå/Röfors 25 februari.

Jättetrevlig träff med många glada deltagare. 
På träffen passade jag på att ha en demo och visa hur man kan använda dem fina siluett stämplarna från Marianne Design med distress dynor från Ranger. 


Jag använde dessa trevliga stämplar för att stämpla en bakgrund med en ljusare ton och ovanpå det stämplade jag en mörkare ton med de fina blomstämplarna. Texten gjorde Lena på sin demo med pigmentpulver som hon färgade in bakgrunder med och sedan stansade vi ut texter.

Jätteroligt att få visa dessa kort, tack till alla som kom och tittade på min demo.
 
Hälsningar Gunilla

Jag använde en cardstock
Vit slät cardstock att stämpla på
Marianne design siluettstämplar
Distress ink stämpeldynor






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...