tisdag 20 juni 2023

Kort med stencil

Då var de dags igen för ett kort, har använt mig distress ink som bakgrund o sprayat med lite vatten. 
Första färgen valde jag den lite mörkare o la lite extra sen vatten så och smeta ut. 
Då får man lite starkare färg. 
Sen väljer jag en stencil Helihak har så många fina stenciler i sin webbshop man vill gärna ha alla 🥰, idag valde jag hjärtan är en av favoriterna. 
Jag la på modeling paste, de mesta har jag använt finns i webbshoppen. 
Valde ut där jag ville skulle få mer effekt. 
La även på lite metalic färg på hjärtan för att få mer liv i kortet. 
Sen la jag till en stämpel på ett lite vit cardstock o som jag använde mig av samma färger som bakgrunden var på. Jag la även till lite flakes längst ner❤️

Så här blev kortet på en kortbas 

Tack så mycket för mig denna veckan hoppas vi får fint väder så härligt de varit nu dessa dagar. Passa på och njut. Kram Beatrice 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...