tisdag 13 juni 2023

Grattis kort embossing folder

Hej scrapvänner,
Idag  tänkte jag visa en så himla fin 3d folders från Helihaks webbshop. 

Lägg pappret mellan foldern o lägg i din stansmaskin tex en  big shot. 

Så blir de så himla fint mönster. Älskar detta fina mönstret. 

Lägger ett rosa bakgrund på vikkortet som basen är med dubbel häftade tejp. 
Sedan använder jag detta fantastiska pulvret som jag sprayar med vatten för att få den härliga färgen o sticka fram. 

Så sätter jag fast de sedan på den rosa delan utav kortbasen. 
Hos Helihak finns det så många fina stämplar o glitterpulver som man kan ha till bland annat stämplar, jag valde en stämpel med rund text.
Sen strörar jag över pulvret där jag stämplat med den stämpeldynan behöver vara en special. 

De glitter som blir över häller jag tillbaka i burken.

Sen blåser jag de torrt 
Klipper ut de o sätter fästkuddar så de kommer upp en bit. 
Så här fint blev  de resultatet. 

 Tack för mig denna gången,
 kramar Beatrice 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Grattiskort

Hej då var de dags igen för ett grattis kort med denna härliga stencil. Jag älskar att utforska med färger Distress oxide man kan göra helt ...